Derfor vælger virksomheder Classic Car House

1

Lokation udover det sædvanlige

Nordens største bilunivers med 300 smukke klassikere. De fascinerende og inspirerende rammer findes ikke andre steder.

2

Willys Bistro leverer dejlig forplejning til både møder, konferencer og firmafester
- fra tidlig morgen til sene fester. Alt bliver tilpasset efter program og ønsker.

Forplejning fra egen restaurant

Alle lokaler har det nyeste AV-udstyr. Driller teknikken, står vi klar med hjælp.

Moderne AV-udstyr & IT assistance

3

4

Firmaaftale med klare fordele

Fast kontakt, rabatsatser og mulighed for kick-back ved større arrangementer.

Vi har 80 gratis p-pladser og to buslinjer der kører lige til døren. Fra S-toget er der kun 10. minutters gang.

Gratis parkering lige ved døren

5

Fra idé til afvikling står vi klar med overblik og fleksibilitet. Vi gør os altid umage for, at alle går hjem med et smil.

Personlig mødeplanlægger

6

Mødelokaler med udsigt i Bilhotellet

Forestil dig at træde ind i et mødelokale, hvor det første, der møder dig, ikke blot er en skærm og et bord, men en betagende udsigt over 200 klassiske, privatejede biler. Vores mødelokaler V8, V12 og V16 ligger på hemsen i det specialdesignede bilhotel og har direkte udsyn til vores imponerende bilunivers. Alle lokaler er udstyret med professionelt AV-udstyr og byder på mulighed for breakout-sessions i hyggelige sofamiljøer - ideelt til gode samtaler, fordybelse og idéudvikling. Vi anbefaler at inkludere bilerne aktivt i jeres arrangement – enten på egen hånd i pauserne eller på en guidet rundvisning.

Mødelokale V8 / 2 til 14 personer

Mødelokale V12 / 2 til 14 personer

Mødelokale V16 / 30 til 70 personer

Dagsmøde
895 kr. inkl. moms

Halvdagsmøde
695 kr. inkl. moms

Heldagsmøde
1.335 kr. inkl. moms

Eksklusiv Business lounge i det gamle bilmuseum

Vores Business Lounge er placeret på 2. sal i det smukke, gamle bilmuseum. Lokalet er stilfuldt indrettet med synlige bjælker, loft til kip og elegante mødezoner, der skaber en eksklusiv og behagelig atmosfære - ideelt til bestyrelses- og strategimøder fra 10 til 20 personer.

Mødet kan med fordel kombineres med et besøg i vores aktuelle særudstilling, Kongelige Køreglæder - enten på egen hånd i pauserne eller som en del af en guidet rundvisning.

Konferencer og events i helt særlige rammer

Vores bilhotel er et fascinerende venue, der byder på helt særlige rammer til firmaarrangementer fra 30 til 500 personer. Forestil dig en middag omgivet af 200 klassiske biler, før festen fortsætter i vores elegante selskabslokale, Caroline Amalie - designet til store begivenheder som firmafester, jubilæer og julefrokoster.

Fra hemsen opleves bilhotellet i fuld skala – en inspirerende ramme, hvor omgivelserne får idéerne til at blomstre og samtalerne til at leve. Her er plads til både fordybelse og fest. Bilhotellet er oplagt til alt fra konferencer og receptioner til events, hvor settingen gerne må være ud over det sædvanlige.

Mødepakker

Halvdagsmøde

  • Prisen for vores halvdagsmødepakke er 695 kr. pr. pers. inkl. moms.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

  • Tidsrummet for et halvdagsmøde kan enten lægges formiddag eller eftermiddag.

  • Morgenservering: Grovbolle med årstidens hjemmelavede syltetøj, skinke, ost og økologisk smør.

    Eftermiddagsservering: Dagens kage samt årstidens frugt.

  • Frokost: Køkkenchefens valg.

    Serveres i Willys Bistro Diner.

  • Mødelokale, AV udstyr & Wifi er inkluderet i mødepakkens pris.

  • Vand, kaffe & te er til rådighed under hele mødet.

  • Prisen inkluderer lokaleleje, opdækning, rengøring og personale.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

Dagsmøde

  • Prisen for vores dagsmødepakke er 895 kr. pr. pers. inkl. moms.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

  • Tidsrummet for et dagsmøde er som udgangspunkt fra kl. 8-17.

  • Morgenservering: Grovbolle med årstidens hjemmelavede syltetøj, skinke, ost og økologisk smør.

  • Frokost: Køkkenchefens valg.

    Serveres i Willys Bistro & Diner.

  • Eftermiddagsservering: Dagens kage samt årstidens frugt.

  • Mødelokale, AV udstyr & Wifi er inkluderet i mødepakkens pris.

  • Vand, kaffe & te er til rådighed under hele mødet.

  • Prisen inkluderer lokaleleje, opdækning, rengøring og personale.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

Heldagsmøde

  • Prisen for vores heldagsmødepakke er 1335 kr. pr. pers. inkl. moms.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

  • Tidsrummet for et dagsmøde er som udgangspunkt fra kl. 8-20.

  • Morgenservering: Grovbolle med årstidens hjemmelavede syltetøj, skinke, ost og økologisk smør.

  • Frokost: Køkkenchefens valg.

    Serveres i Willys Bistro & Diner.

  • Eftermiddagsservering: Dagens kage samt årstidens frugt.

  • Mødelokale, AV udstyr & Wifi er inkluderet i mødepakkens pris.

  • Vand, kaffe & te er til rådighed under hele mødet.

  • Prisen inkluderer lokaleleje, opdækning, rengøring og personale.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

  • 2 retters middag serveres i Willys Bistro & Diner.

    Inspiration til menu

    Øl braiserede svinekæber - rodfrugtmos - 2 slags årstidens salat

    Lime- og passionsfrugt pannacotta i glas med brændt hvid chokolade

    Vores surdejsbrød med dyp og dip

    Inkl. 2 sodavand, 2 øl eller 2 glas vin pr. person. Kaffe & te

Selskabslokalet Caroline Amalie er som skabt til store begivenheder - uanset om det gælder firmafest, julefrokost eller eksklusiv konference. Vores stemningsfulde lokale rummer hele 392 kvadratmeter med højt til loftet, synlige bjælker og store vinduespartier, der giver et smukt, naturligt lysindfald fra begge sider. Lokalet er udstyret med det nyeste AV-udstyr og optimale forhold for god akustik og ventilation. Og hvorfor ikke pynte lokalet med en smuk klassisk bil?

Firmafester og julefrokoster

Selskabspakker

Reception

  • Prisen for vores Receptionspakke er 455 kr. pr. pers. inkl. moms.

    Vi sammensætter gerne en receptionspakke efter jeres ønsker og behov.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

  • Prisen for vores receptionspakke er gældende fra 2 timers varighed. Der altid mulighed for at forlænge.

  • Vores receptionspakke inkluderer 3 forskellige snacks og hapsere efter årstidens ingredienser.

    I forårssæsonen kunne dette bl.a. være:

    • Grillet artiskokpuré med parmesan & citron på ristet rugbrød.

    • Stenbiderrogn med rygeost & dild på toastbrød

    • Bagt laksemousse med frisk koriander & lime på surdejs baguette.

  • Vi serverer husets udvalgte bobler, hvid- og rødvine.

  • Vi serverer et udvalg af vores sodavand og øl.

  • Kaffe og et udvalg af husets the

  • Prisen inkluderer lokaleleje, opdækning, rengøring og personale.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

Den Gode Fest

  • Prisen for vores selskabspakke ‘Den Gode Fest’ er fra kr. 1095 pr. pers. inkl. moms. Vi sammensætter gerne et tilbud ud fra dine ønsker og behov. Så kontakt os på booking@classiccarhouse.dk.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

  • Frokostarrangement fra kl. 12-17

    Eller

    Aftenarrangement fra kl. 18-23

  • Velkomstdrink og husets salte snacks.

  • Prisen inkluderer en 3-retters menu.

    Se vores inspiration til selskabsmenuer efter årstid og sæson her.

  • Prisen inkluderer husets udvalgte hvid-, rød- og dessertvin.

  • Prisen inkluderer vores sodavand, lemonader og udvalg af øl

  • Efter middagen serveres der kaffe & the med 1 avec pr. person.

  • Til kaffen serveres små chokolader

  • Prisen inkluderer lokaleleje, opdækning, rengøring og personale.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

Den Store Aften

  • Prisen for vores selskabspakke ‘Den Store Aften’ er fra kr. 1595 inkl. moms pr. person. Vi sammensætter gerne et tilbud og fra dine ønsker og behov. Så kontakt os på booking@classiccarhouse.dk.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

  • Aftenarrangement fra kl. 18-02. Der er mulighed for at forlængelse af arrangementet til kl. 03.

  • Velkomstdrink og husets salte snacks.

  • Prisen inkluderer en 3-retters menu.

    Se vores inspiration til selskabsmenuer efter årstid og sæson her.

  • Prisen inkluderer husets udvalgte hvid-, rød- og dessertvin.

  • Prisen inkluderer vores sodavand, lemonader og udvalg af øl

  • Efter middagen serveres der kaffe & the med 1 avec pr. person.

  • Til kaffen serveres små chokolader

  • Prisen inkluderer lokaleleje, opdækning, rengøring og personale.

    Bemærk venligst, at der kan være et krav om betaling for et minimumsantal personer i lokalet.

  • Prisen inkluderer ‘Fri bar’ i 2 timer med husets hvid- og rødvin, øl samt et udvalg af sodavand og longdrinks.

Firmaaftale

Vi tilbyder attraktive rabatsatser baseret på antallet af betalende deltagere.

    • 10-19 personer: 5% rabat

    • 20-79 personer: 10% rabat

    • 80 eller flere personer: 15% rabat

    • Rabatten gælder alle møde- og selskabspakker

    • Den kan også benyttes som en medarbejderfordel, så medarbejdere kan bruge rabatten ved private arrangementer.

    Der tilbydes ikke rabat på tilkøb af mad- og drikkevarer, lokaleleje eller bestillinger hos eksterne leverandører.

  • Hvis jeres virksomhed opnår en samlet omsætning på mere end 500.000 kr. i løbet af aftalens løbetid, tilbyder Classic Car House en kick-back på 5% af den samlede omsætning.

    Bestillinger hos eksterne leverandører modregnes den samlede omsætning og medregnes ikke i kick-back aftalen.

  • På de store julefrokostdage, som er de sidste to fredage i november og de to første fredage i december, tilbydes ovenstående rabatsatser kun, hvis virksomheden enten har afholdt mindst 10 møder i løbet af året eller har opnået en samlet omsætning på minimum 100.000 kr.

Nordens største univers for klassiske biler
25.000 m2

Send en forespørgsel til vores bookingafdeling

Vi vil glæde os til at sætte rammerne om dit næste arrangement